Vanliga frågor

När du handlar hos Your Look... for less! finns det säkert saker som du undrar över. Vi har sammanfattat dessa frågor och svar nedan.

Beställning

Leverans och retur

Kan man returnera olika beställningar i samma paket?

Vänligen kombinera inte några returer - skicka tillbaka artiklarna i den mottagna förpackningen med dokumentationen. Anledningen är att de lagras i olika logistikcenter. Vi tackar på förhand för den omsorgsfulla hanteringen av de varor som du vill returnera.

Betalning

Säkerhet

Produktrecensioner

Verifiering av e-postadress

Varför måste jag bekräfta min e-postadress? Varför måste jag bekräfta min e-postadress?

Your look... for less! kommer att skicka viktig information och uppdateringar om din beställning till din e-postadress. För att denna information ska kunna nå dig är det viktigt att du anger en giltig e-postadress och bekräftar den.

Du kan bekräfta din e-postadress genom att klicka på länken i det e-postmeddelande som vi skickar till dig efter registrering eller efter din första beställning. Du kan också begära ett bekräftelsemail i ditt kundkonto. Observera att e-postmeddelandet även kan hamna i din skräppostmapp.

Övrigt

Till vem ska jag vända mig med frågor?

Vår kundtjänst finns där för dig måndag till fredag 8-21, lördag och söndag 9-15.
Du kan nå oss personligen via telefon 077 - 66 50 300 (Numret debiteras som ett samtal inom Sverige).
Det snabbaste sättet är att chatta direkt med oss. Klicka på „Chatta“ eller skicka oss ett e-postmeddelande till: kundservice@ylfl.seÖppnar e-postklient.

Vårt nyhetsbrev

Anmäl dig nu och spara 50,- kr!

Jag vill få information om erbjudanden, trender och kampanjer som erbjuds på your-look-for-less.se (drivs via Sieh an! Handelsgesellschaft mbH) ...

Visa mer